foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
“Nie jestem bardzo bystry, po prostu długo siedzę nad problemem.” Albert Einstein"

 
 

 

Komunikaty Dyrektora szkoły

Wyzwanie muzyczne dla Wojtusia z SMA


ZBIÓRKA NA CEL:
Terapia genowa w walce z SMA
Wojciech Howis, 17 miesięcy
Galewice, łódzkie
SMA1 - rdzeniowy zanik mięśni
Rozpoczęcie: 6 Lutego 2020
Zakończenie: 30 Czerwca 2020

Mamy bardzo dużo pieniędzy do zebrania i bardzo mało czasu, żeby powstrzymać SMA.
Wojtuś potrzebuje leku za ponad 9 milionów złotych!
Proszę, pomóż ratować Wojtusia.

Zachęcamy do wpłat:
siepomoga/muzyczniedlawojtusia

Harmonogram konsultacji dla klas VIII od 25 maja 2020r.

1. Każdy uczeń wchodzący na teren szkoły ma założoną maseczkę.
2. Przy drzwiach wejściowych znajduje się pojemnik z płynem do dezynfekcji rąk. Uczniowie
obowiązkowo dezynfekują ręce, następnie przechodzą do sali nr 1, gdzie czeka na nich nauczyciel.
3. Każda grupa przychodzi na ściśle określoną godzinę.
4. Uczniowie wchodzą do sali, zajmują miejsce i zdejmują maseczki.
5. Po zakończonych zajęciach uczniowie zakładają maseczki i opuszczają teren szkoły.
6. Po każdych zajęciach personel szkoły dezynfekuje salę i przygotowuje ją na przyjęcie kolejnej grupy uczniów.
7. Grupa może liczyć do 10 uczniów.
8. Chęć udziału w konsultacjach należy zgłosić wychowawcy klasy.
9. Wychowawca monitoruje liczbę uczniów deklarujących chęć udziału w konsultacjach i w razie jej zwiększenia natychmiast powiadamia dyrektora szkoły, który organizuje dodatkowe zajęcia.
10. Uczniowie zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania powyższych zasad.

 

KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY


Od 25 maja 2020r. ruszają w szkole zajęcia opiekuńcze na świetlicy szkolnej dla uczniów klas I-III oraz konsultacje dla klas VIII. Wszelkie zasady pracy szkoły w tym czasie określają poniższe procedury. Proszę wszystkich rodziców oraz uczniów o zapoznanie się z procedurami.
Dyrektor szkoły
Katarzyna Telęga - Romian

Zarządzenie nr 12 z dnia 20.05.2020 w sprawie wprowadzenia procedur

Deklaracja i oświadczenie rodziców na zajęcia świetlicowe  od 25 maja 2020r.

PROCEDURA - bezpieczeństwa COVID 19

PROCEDURA - postępowanie na wypadek podejrzenia  COVID-19

Co słychać w 2a…


Bieżące zadania umieszczane są na Platformie Edukacyjnej Moodle. Dzieci otrzymują linki do ciekawych filmów, piosenek czy prac plastycznych na YouTube. Klasa jest zalogowana na Eduelo. Na specjalnym generatorze uczą się kodowania. Szlifują online tabliczkę mnożenia. Niektóre karty pracy tworzone są za pomocą generatorów arkuszy ze strony SuperKid. Komunikujemy się na Zoomie i za pomocą WhatsAppa. Kontakt z rodzicami odbywa się drogą mailową.
Od 30 marca spotykamy się na blogu SKO. Zaczęliśmy od wpisu „Co słychać w 2a…”. Okazało się, że dzieci nie tylko uczą się, ale także pomagają swoim rodzicom w obowiązkach domowych, opiekują się rodzeństwem i zwierzątkami, hodują fasolkę… Potem przyszedł czas na wykazanie się kreatywnością: księżyce z masy solnej, postacie do „Kopciuszka”, rybki, skarbonki, myszki komputerowe, koniczynki, „łapki w górę”, kodowanie, itp. Były też pozdrowienia dla kolegów i koleżanek oraz życzenia świąteczne. Obchodziliśmy Dzień Ziemi i uczciliśmy święta majowe. Wzięliśmy także udział w konkursie pierogowym. Rodzice wspierają swoje pociechy we wszystkich poczynania i włączają się we wspólne tworzenie, czego efektem są niezwykłe prace. Dziękuję dzieciom i Rodzicom!
Zapraszamy do naszej galerii na https://www.szkolneblogi.pl/blogi/sko-psp-3-grodkow/ lub wystarczy kliknąć w Żyrafę Lokatkę znajdującą się po lewej stronie.
Wychowawca Ewa Wójcicka

 

Nauczanie zdalne w klasie Ic
Nauczanie zdalne zaczynałam z nowoczesnym narzędziem edukacyjnym jakim jest Eduelo. To narzędzie motywowało do systematycznych ćwiczeń i sprawiło, że moje dzieci angażowały się w nie i aktywnie rozwijały swoje umiejętności.
Następny etap mojej pracy to nauczanie zdalne za pomocą szkolnej platformy edukacyjnej Moodle. Na tej platformie udostępniałam moim uczniom linki do Padletów, które tworzyłam zgodnie z tematem tygodnia i tematem dnia. Na mojej wirtualnej tablicy tak starałam się umieszczać zadania, treści materiału, żeby to było przekazywane w sposób zrozumiały i przejrzysty zarówno dla dziecka i jego rodzica. W celu docenienia pracy dziecka i jego rodzica systematycznie raz w tygodniu tworzyłam galerię prac dziecięcych. W tych galeriach umieszczałam prace plastyczno-techniczne, eksperymenty wykonywane przez dzieci oraz ich zeszyty i karty pracy, które są obrazem systematycznej pracy dziecka.
Bardzo pomocną w mojej pracy była aplikacja Learning Apps wspierająca uczenie się i nauczanie za pomocą małych interaktywnych modułów, dzięki którym moi uczniowie mogli doskonalić swoje umiejętności z poszczególnych edukacja, a równocześnie odczuwali radość, że mogą tak pracować.
Natomiast aplikacja Wort Art pozwoliła mi na tworzenie chmur z wyrazami h i ch. Było to pomocne w zapamiętaniu pisowni wyrazów z h i ch.
Korzystałam również z komunikatorów internetowych, dzięki którym organizowałam spotkania z moim zespołem klasowym oraz sprawdzałam opanowanie techniki czytania i techniki rachunkowej. Organizowałam spotkania indywidualne, gdzie wyjaśniałam dzieciom te partie materiału , które były dla nich niezrozumiałe. Odsłuchując czytanie dziecka również się nagrywałam i udzielałam wskazówek, rad oraz pochwał.
Wychowawca klasy Ic Grażyna Ostręga

Copyright © 2022 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Rights Reserved.